Timeplan 

 

Alle våre WOD's er åpne for alle. Våre coacher skalerer øvelsene slik at alle kan delta på alle WOD's.

Vi har ca 30 gruppetimer med coach i uken, større tilbud med CrossFit finner du ikke Drammensområdet! Det er god plass på timene våre, selv når de er fullsatte (maks 20 personer). Våre coacher har ulike trenerstil, men alle har et felles viktig fokus; få deg til å bevege deg riktig. Vi har også et eget område for egentrening, hvor man f.eks. kan øve på noe spesielt eller tøye ut etter en time.

 

Det er gruppetimene våre som er vårt hovedfokus og det er disse timene som blir prioritert med tanke på utstyr etc. Når du kommer på time hos oss, vet du at det er nok utstyr og at du har fullt fokus fra coach. I tillegg er hele timen planlagt, enklere blir det ikke!

Her er timeplanen vår:

WOD (Workout Of the Day)

 

Dagens økt for alle nivåer. Vi begynner med mobilitet, varmer opp, har ofte en styrkedel før vi kjører en Metcon. Ønsker du å komme på prøvetime anbefaler vi en slik time, da vi tilpasser øvelsene til ditt nivå.

WODBASIC: 
En "enklere" versjon av dagens WOD. Litt mindre tekniske øvelser + mer gjennomgang av "skill" som f.eks pull ups, toes to bar etc..

 

Gymnastic

En spesialtime med fokus på turnøvelser som handstand, rope climbs, alle varianter av pull ups/toes to bar og ellers stort fokus på kroppsvekt og coretrening. Dette trenger vi alle!

 

OLY

Teknikktrening Olympiske Løft. Passer alle nivåer, du starter med pinne om det er nødvendig og går over på stang når teknikken er bedre. For både nybegynnere og de mer drevne er det en super teknikktrening hvor man virkelig får fokusert på teknikk og stegene i de ulike løftene.

 

Endurance

En time med fokus på kondisjon. Vi bruker kun egen kroppsvekt og enkelt utstyr. 

 

Team WOD

Hver søndag har vi Team WOD. Dette er ofte en enkel teknisk økt, men den er lang og hard. Man jobber sammen på lag med en partner eller to. Dette er blitt en meget populær time på vår timeplan, en herlig start på søndagen!

Bodybuilding/accessory time:
Dette er en time der vi har mer fokus på de små muskelene. Det er enten bein fokus eller skulder fokus og alltid kjerne fokus. 
Dette er en noe "roligere" time da vi ønsker at kvaliteten skal være 100% på øvelsene man gjør. 

 

Open gym(egentrening) 

Her kan man gjøre det man ønsker; trene på teknikk, lage egne økter, øve på svakheter, trene med venner etc. 

Andre tilbud

 

Prøvetime

En super måte å få en introduskjon til CrossFit på. Registrer deg i MindBody, velg 2 gratis prøvetimer og book de tidspunktene som passer deg best!

 

Se forøvrig MindBody for oppdatert timeplan, hvilke coacher som har timene og hvor mange plasser det er ledig. 

  • Wix Facebook page
  • Instagram App Icon

Adresse :
Nedre Storgate 31, 
3015 Drammen

info@crossfitfonix.no

+47 466 12 724

 

FOR MEDLEMMER:

Fønix Lounge (Facebook)

OPEN GYM (Facebook)

 

Åpningstider:

Mandag - Søndag: Se timeplan 

@ Crossfitfonix created with Wix.com

Finn oss: